מרקמן טומשין ושות` משרד עורכי דין

מרקמן טומשין ושות' משרד עורכי דין

מרכז עזריאלי (המשולש), קומה 37. , תל אביב (אזור המרכז)

אנו המשרד הכי גדול בישראל בייצוג לקוחות פרטיים בתחום נזקי הגוף, ביטוח לאומי, פטור ממס, רשלנות רפואית, נכי צה"ל, תאונות דרכים ועוד. למשרד סניפים בחיפה,

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 38 המלצות

חייגו 053-6249935
על המשרד

מרקמן טומשין ושות' הוא המשרד המוביל בישראל בייצוג לקוחות פרטיים בתחום נזקי הגוף, רשלנות רפואית, ביטוח לאומי, פטור ממס, תאונות דרכים, נכי צה"ל ועוד.

 

המשרד הוקם בשנות ה–60 ע"י עו"ד דב מרקמן ז”ל, וכיום הוא מנוהל על ידי השותפים הבכירים עו"ד ליאור טומשין ועו"ד גלעד מרקמן ושותפים נוספים המרכזים את תחומי הפעילות השונים. צוות המשרד מונה כמאה עורכי דין, ולצידם מעטפת רחבה ומיומנת הכוללת אנשי מקצוע בתחומי הרפואה, הביטוח, המיסוי, כמו גם צוות מנהלי מוכשר ומנוסה.

 

תוצאה מקסימלית בכל תיק
כמשרד מוביל וגדול, למשרד יש את היכולת לנתב כל תיק לצוות המתאים והמקצועי שיטפל בכל תחום, ולעיתים אף לפצל את הטיפול המשפטי בין מס' עורכי דין כדי לתת טיפול מיטבי. כמו בית חולים, המשרד מחולק למחלקות שונות ובהן מחלקה אורטופדית, מחלקת לב ומוח, מחלקה אונקולוגית ועוד. כל אחד מצוותי המשרד מטפל בתיקים רבים בעלי מאפיינים דומים, כך שהידע והניסיון הנצברים מאפשרים להגיע לתוצאה הטובה ביותר בכל תיק.

 

אלפי לקוחות מרוצים
המשרד מעניק את שירותיו ב-11 סניפים ברחבי הארץ, תוך הענקת יחס אישי וצמוד ללקוחות ועשיית מאמץ להשיג עוברם את הפיצוי המרבי בשיתוף פעולה והסבר על כל שלב בתהליך.

 

המשרד הוא בעל השפעה של ממש בתחום נזקי הגוף, ולצוות עורכי הדין ידע רחב ומעמיק בכל ההיבטים בנושא. נוכח גודלו ועוצמתו, למשרד היכרות עם הפוסקים בוועדות, שופטים, חברות ביטוח וכיוב', - דבר המסייע לכל תיק להגיע לתוצאות מקסימליות.

הודות לכך רבים מהוועדים הגדולים במשק וארגוני הגמלאים בחרו במשרד לייצג את כלל עובדיהם בהווה ובעבר, תוך חידוש הבחירה במשרד מדי שנה. הבחירה במשרד שוב ושוב מעידה על השירות האיכותי והמקצועיות הניתנות בו.


תחומי פעילות ומחלקות המשרד:


בתחום ביטחון סוציאלי:

1. מחלקת פטור ממס - פטור ממס בשל סיבות רפואית וכן קיבוע זכויות.
2. מחלקת נפגעי עבודה - פגיעה בעבודה, ייצוג בוועדות רפואיות, מיקרוטראומה, מחלת מקצוע, קצבה מיוחדת לנפגעים בעבודה ועוד.
3. מחלקת סיעוד - טיפול בתביעות מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח.
4. מחלקת שירותים מיוחדים, ניידות ונכות כללית - קצבת נכות כללית, שירותים מיוחדים לנכים, ניידות, תו נכה, ילד נכה.
5. מחלקת מחלות קשות - מחלקה ייחודית שנוגעת במימוש זכיותיהם של חולי סרטן, ריאות, פרקינסון ועוד. לרבות הכרה כפגיעה בעבודה, תביעות תלויים, תביעות נזיקין ועוד.
6. מחלקת התקפי לב ואירועים מוחיים - מחלקה הפועלת להכיר בהתקפי לב, אירועים מוחיים, סוכרת ומחלות נפש - כפגיעה בעבודה.
7. מחלקת קצין התגמולים (משרד הביטחון) ונפגעי ואיבה - תביעות נכות של אנשי מילואים, קבע ומשוחררים מול משרד הביטחון וביטוח לאומי ותביעות מול ביטוח לאומי של נפגעי פעולות איבה.
8. מחלקת גמלת ילד נכה - ייצוג הורים מול ביטוח לאומי.

 

תחום הנזיקין והביטוח:

1. מחלקת נזיקין - נזקי גוף ורשלנות, מחדלים, חבלות נזקי רכוש, גרם הפרת חוזה, מטרדים, הפרת חובה חקוקה ועוד.
2. מחלקת תביעות ביטוח - לרבות פוליסת מחלות קשות, תאונות אישיות, תביעות לפי חוק הספורט, תאונות תלמידים, נפגעי חיסונים (גם חיסון קורונה)
3. מחלקת אובדן כושר עבודה ופנסיית נכות - ועדות רפואיות, תביעות אובדן כושר עבודה, פרישה מוקדמת, פניית נכות.
4. מחלקת רשלנות רפואית - כלל תחומי הרשלנות הרפואית בדגש על רשלנות רפואית בלידה, בהריון וגינקולוגיה, מומים מולדים, רשלנות בניתוחים וטיפולים, איחור באבחון מחלות, רשלנות בטיפול בהתקפי לב ואירועים מוחיים, רשלנות של רופאי עיניים ושיניים, רשלנות ברפואה אסטטית, רשלנות ברפואת חירום ועוד.
5. מחלקת תאונות דרכים - תביעות לפיצוי לנפגעים בתאונות דרכים.

 

בתחום האזרחי והמקרקעין:

1. מחלקת תובענות ייצוגיות – תביעות קבוצתיות, תביעות צרכניות נגד חברות וגופים שונים, ועוד.
2. מחלקת התחדשות עירונית – חידוש מבנים ושכונות, תמ"א 38.
3. מחלקת נדל"ן - הסכמי מכר, תכנון ובניה, פינוי בינוי ועוד.
4. מחלקה אזרחית - צוואות, ירושות, סכסוכי ירושה, ייפוי כוח מתמשך, משפחה, פלילי, תעבורה, דיני עבודה, משפט מנהלי, חברות, מיסים, ייצוג בבתי משפט, הוצאה לפועל ועוד.

 

 

שלוחות המשרד ברחבי הארץ

למשרד מרקמן טומשין שות' מספר שלוחות לנוחות לקוחותיו:
• תל אביב- מרכז עזריאלי (המשולש), קומה 37.
• רחובות- רחוב פקריס 3, רחובות פארק המדע, מרכז רורברג, אגף אינשטיין, קומה 5.
• פתח תקווה- רחוב מוטה גור 4 (טופס בלינסון), קומה 9.
• ירושלים- הלל 24, קומה 5.
• אשדוד- שדרות ירושלים 18.
• באר שבע- רחוב פריאר רחה 9, מגדלי M-TOWER, קומה 10.
• אילת – חטיבת הנגב 9, קומה 4.
• חיפה -שדרות הפלי״ם 2 בניין ״האשל״ 1 - קומה 3
• עפולה- המלאכה 21.
• טבריה- סנטר הגליל, הגליל 52.
• ראש פינה- מרכז מסחרי סנטר הגליל.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית
  • משרד הביטחוןמשרד הביטחון

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 38 המלצות)
  • 11/04/2024

    משרד עורכי דין מקצועי ברמה גבוהה קיבלתי מעבר למה שציפתי יחס אישי חם ומעולה!! תודה רבה לכם
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 02/04/2024

    רציתי להגיד תודה על השירות ועל הזמינות עברתי תאונה לפני שנתיים לאחר שפניתי למשרד קיבלתי הדרכה לכל אורך הדרך והתוצאה הסופית הייתה מעבר למה שציפיתי!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 25/03/2024

    משרד מדהים , ליווי אישי ומקצועי קיבלתי את כל מה שמגיע לי ואף יותר!
     

  • 13/03/2024

    בוקר טוב, רציתי לשתף בשירות שקיבלתי ממשרד עורכי הדין מרקמן טומשין ושות`. בתחילת התהליך נקבעה פגישה אצל עורך דין ינון. לוחות הזמניים הסדר והארגון היו בצורה מצויינת במשך כל התהליך הייתה זמינות מלאה בכל נקודת זמן,הייתה הכוונה ויחס אישי. לאחד שנפגע במהלך שירותו הצבאי ומכיר את הבירוקרטיה בנושא יצא לי במזל להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כדי שמי שייצג אותי וידאג לזכויותי זה יהיה המשרד הנ"ל. תודה לכם על השירות,היחס,המקצועיות וגמר חתימה טובה ושנה טובה.
     

  • 13/03/2024

    מדובר במשרד עורכי דין מוביל בתחומו. עו"ד גיל גנוניאן טיפל וליווה אותנו בצורה מקצועית וצמודה, הפגין רגישות יוצאת דופן ובסופו של דבר גם הגיע להישגים טובים מאוד בתביעה אותה ניהל עבורנו.
     

  • 20/02/2024

    אין על הצמד עמנואל והעו"ד גל גרמו לחוויה הלא נעימה לעמוד מול מערכת כזו גדולה ולהאמין בעצמך ובהם שיביאו אותי למקום הנכון ובהרגשה טובה אז תודה לכם ולמשרד ... זכיתם בהם תשמרו ותוקירו
     

  • 09/04/2024

    משרד עורכי הדין הטוב ביותר בתחום הנזיקין ומיצוי זכויות אל מול המוסד לביטוח לאומי!! כל מי שמעוניין לקבל שירות מן המעלה הראשונה. לקבל מענה מהיר ושירות אישי - זה המקום. אחרי חוויות לא נעימות (בלשון המעטה) ממשרדים אחרים וכישלון בהתמודדות מול המוסד לביטוח לאומי לבד, הגעתי למרקמן את טומשין. כלל הצוות לרבות המזכירות ועד לבעלים עצמם, סיפקו לי תשובות ושירות לאורך כל הדרך. לבסוף מיציתי את כלל זכויותיי ואף יותר! כאלו שכלל לא ידעתי שמגיעות לי. לסיכום: שירות מעולה, עורכי דין מקצועיים. מומלץ!!
     

    חוות דעת ממקור חיצוני
  • 09/04/2024

    מרקמן את טומשין נתנו לי שירות מעולה מול הביטוח הלאומי. ביטוח לאומי הערימו עליי קשיים בלי סוף עם ניירת חומר רפואי וגם בועדה הרפואית אבל העורכת דין עשתה סדר בהכל ויצאתי עם פיצוי. התהליך ארוך אבל שווה. שירות אדיב ומקצועי. עורכי דין ברמה גבוהה
     

    חוות דעת ממקור חיצוני
  • 09/04/2024

    משרד עו״ד מקצועיים ואכפתיים. טיפול מסור מהרגע הראשון. זמינים גם בהודעות ושיחות וטלפון. מהרגע הראשון שפניתי למשרד הם עשו מעל ומעבר בשבילי כלקוח ועזרו לי בתביעה מול ביטוח לאומי. תודה רבה לצוות המסור על כל העבודה הקשה!
     

    חוות דעת ממקור חיצוני
  • 09/04/2024

    חייבת לציין לשבח את השירות, הייצוג והליווי שקיבלתי מכל הצוות במשרד עורכי הדין מרקמן טומשין. החל מהרגע בו השארתי פרטים באתר, כבר למחרת הבוקר קיבלתי שיחת טלפון מעורך דין מקצועי מהצוות שהסביר לי מה הן הזכויות שלי ומהן הדרכים אשר עומדות לפניי על מנת להביא למיצוי כלל זכויותיי. עורך הדין שליווה אותי לאורך כל התביעה דאג לעדכן אותי בכל שלב ושלב. ממליצה בחום לכל מי שצריך משרד איכותי בתחום הנזיקין והביטוח הלאומי להגיע למשרד מרקמן את טומשין.
     

    חוות דעת ממקור חיצוני
מרקמן טומשין ושות` משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מרקמן טומשין ושות` משרד עורכי דין

למעלה