אזי נ. כהן - משרד עורכי דין

אזי נ. כהן - משרד עורכי דין

בר כוכבא 16 (קומה 8 מגדל בית נועה) , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד אזי נ. כהן הוא אחד מעורכי הדין המובילים בתחומי העבודה והנזיקין, בעל ותק וניסיון של מעל ל-14 שנים, ומעניק ייעוץ וייצוג משפטי אישי, מקצועי ויסודי. ניתן לפנות טלפונית להערכת סיכויי התביעה ולקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 12 המלצות

על המשרד

משרד עוה"ד אזי נ. כהן הינו משרד ותיק העוסק בתחום דיני העבודה ונזקי הגוף מעל ל-14 שנים, ומעניק ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי וחסר פשרות בטווח רחב של שירותים משפטיים בתחומי הנזיקין ודיני העבודה.

למשרדנו הצלחות רבות ומוניטין כמשרד מוביל בתחומי התמחותו.

 

 

המשרד מתמחה בייצוג עובדים בכירים, מנהלי ארגונים ועובדים ותיקים שזכויותיהם נפגעו במגוון רחב של סכסוכי עבודה: תביעות בגין פיטורים שלא כדין, תביעות לשכר וזכויות עבודה, שעות נוספות, אפליה בעבודה, זכויות עבודה לפרילנסרים, נשים בהריון, צווי מניעה כנגד פיטורים.


 

המשרד מתמחה בייצוג וניהול הליכים בכל תחומי הנזיקין ומייצג בכל הערכאות והוועדות הרפואיות:

וועדות רפואיות של ביטוח לאומי לנפגעי תאונות עבודה ונכות כללית, וועדות רפואיות של קרנות הפנסיה ומשרד הבריאות, נפגעי תאונות דרכים, הכרה ע"י משרד הביטחון ותביעות רשלנות בכל ערכאות בתי המשפט.

 

 

משרד אזי נ. כהן מצוי בקשרי עבודה ושיתוף פעולה עם שלל בעלי מקצוע, רואי חשבון ומומחים רפואיים בעלי שם להגדלת סיכויי התביעה וגובה הפיצויים שיפסקו.

 

 

משרד אזי נ. כהן מקפיד להתעדכן בחוקי עבודה, הסכמים קיבוציים ופסקי דין אחרונים בכל תחומי ההתמחות ומקפידים על יחס אישי ועדכון הלקוח בכל שלבי ההתקדמות בתיק.


למשרדנו היכולת והניסיון לקבלת זכויות עבודה ופיצויים גבוהים במהירות ויעילות.

 

 

הנכם מוזמנים לפנות למשרדנו לייעוץ משפטי והערכת סיכויי התיק - ללא תשלום וללא התחייבות. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 12 המלצות)
  • 12/10/2018

    אזי היה ממש מקצועי ועזר לנו המון לאורך כל הדרך ... תודה תודה ושוב תודה ...
     

  • 09/10/2018

    אזי הוא אדם מאוד נחמד ואדיב! מקצוען אמיתי! באמת ניהל את התיק בצורה נוחה וטובה! מהרגע שפניתי אליו ירד לי כל הכאב ראש! מומלץ מומלץ מומלץ!!!
     

  • 04/07/2018

    עו"ד כהן היקר, תודה רבה על ליווי, ייעוץ, הכוונה, מקצועיות, שרותיות ותמיכה עד לזכייה המיוחלת. למרות ההליך הארוך והמייגע, ונתבע לא פשוט מולו עמדנו, ייצגת אותי ביושרה ובעמידה איתנה, כשלאורך כל הדרך נתת לי את הבטחון בצדקת דרכנו. מבטיחה להמליץ עליך בכל הזדמנות ולכל מי שיזדקק בעתיד לייעוץ וליווי משפטי בדיני עבודה ובכלל. תודה על הכול. לילי
     

  • 18/01/2018

    תודה רבה אזי עזרת לי מאוד בצורה מקצועית ומהירה מומלץ בחום
     

  • 11/01/2018

    ברצוני להמליץ על עו"ד אזי כהן. בתחילה פניתי לייעוץ בלבד ועו"ד אזי כהן קיבל אותי ללא שהות. הקשיב,שאל, ניתח המקרה ונתן עצות מקצועיות ומועילות. עקב זאת בחרתי בו כבא כוחי ומאותו רגע הוא ליווה אותי וייעץ לי בסבלנות ומקצועיות. גם כאשר התקופה הייתה ארוכה והיו התפתחויות לא צפויות, אזי היה שם לצידי, ניתח המצב בצורה מקצועית וסיפק תשובות בזמן אמת. התרשמתי מעבודתו הן בכתב, אשר מצאה ביטוי במכתבי הפניה, ההתראה וכתב התביעה והן בע"פ בייצוג בדיון שנערך. עקב עבודתו הגעתי לתוצאה רצויה ובהתאם לכך אני מוצא לנכון להמליץ בחום על שירותיו בתחום דיני עבודה.
     

  • 11/01/2018

    אזי שלום. היישר כוח עו׳ד מצויין יודע את העבודה יודע לתת שרות מהטובים שבעו׳ד אזי המשך בדרך זו והיישר כוח באשר תיפנה כל טוב והצלחה.
     

  • 10/01/2018

    הגעתי לאזי אחרי שנפצעתי בתאונת עבודה והמעסיק לא רצה לפטר אותי. אזי טיפל במהירות ודאג שאקבל כל מה שמגיע ובהמשך תבע אותו ואת חברת הביטוח שלו על הפציעה. תודה רבה ממליץ בחום!!
     

  • 09/01/2018

    התייעצתי עם עוד כהן לאחר שפוטרתי בלי שימוע ובזמן מחלה. הטיפול היה מהיר ובניגוד לעורכי דין אחרים עודכנתי בכל התקדמות בתיק עד לסיומו המוצלח"
     

  • 02/01/2018

    אני ממליץ בחום על עורך דין זה, עזר לי מאוד להגיע לפשרה, מילא את כל הציפיות שתיארתי לעצמי שהוא יכול לעשות.
     

  • 01/01/2018

    אני ממליץ בחום על שירותיו של עורך דין כהן שליווה אותי מקבלת התיק ולאורך כל הדרך. עקב תאונת דרכים קיבלתי תביעה גדולה ועו"ד כהן נתן גב גדול ותומך ועצות כיצד להתנהל. יצג אותי במקצועיות ובחריפות בבית המשפט ואכן נחלצתי מהצרה. רוב תודות.
     

מאמרים מאת אזי נ. כהן - משרד עורכי דין
אזי נ. כהן - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אזי נ. כהן - משרד עורכי דין

למעלה