עו"ד אילן בנימיני

עו"ד אילן בנימיני

יגאל אלון 94 ב' , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד אילן בנימיני - נזקי גוף, רשלנות רפואית, נכי צה"ל, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות ביטוח וסיעוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 9 המלצות

על המשרד

עורך דין אילן בנימיני מייצג תובעים בתחומי נזיקין רבים בכלל ובתחום נזקי הגוף בפרט.

 

עורך דין אילן בנימיני חבר לשכת עורכי הדין בישראל, בעל תואר ראשון במשפטים L.L.B מטעם המכללה למנהל, בעל תואר ראשון B.A בניהול ותקשורת מטעם האוניברסיטה הפתוחה ובוגר השתלמות רפואה למשפטנים מטעם אוניברסיטת תל אביב. 

 

עורך דין בנימיני החל את דרכו במשרד עורך דין וינברג את וינברג, ובהמשך דרכו השתלב במשרדים גדולים מתחום הנזיקין שם צבר את ניסיונו העשיר בניהול תיקי נזיקין שונים.

 

תחומי עיסוק:

 

רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תביעות נזיקין נגד עיריות שונות בגין מפגעים, תביעות ביטוח תלמידים, ביטוח לאומי, פטור ממס הכנסה, תביעות סיעוד, תביעות נגד חברות ביטוח, תאונות עבודה וייצוג נכי צה"ל בתביעות מול משרד הביטחון.

לעורך דין בנימיני ניסיון רב בניהול תיקים הדורשים ניהול חקירות מורכבות וירידה לפרטים הכי קטנים בכל תיק שהוא מנהל. עורך דין בנימיני מנהל את תיקיו ברגישות רבה מול לקוחותיו, נוהג לשתף את לקוחותיו בכל שלב המתנהל בתיק תוך כדי מתן הסברים מפורטים בכל שלב בתביעה.

משרד עורך דין בנימיני חרט על דגלו להילחם עבור הלקוח במקצועיות משפטית בלתי מתפשרת, חשיבה יצירתית והשגת הפיצוי המקסימאלי בפרק זמן מינימאלי מהגורמים הנתבעים. עורך דין בנימיני עושה שימוש נרחב בפרשנות העדכנית של החוק, הפסיקה והספרות המשפטית המקצועית, בעיקר בכל הנוגע לנזקי גוף והנכויות הקשות שנגרמו ללקוחותיו.

עורך דין בנימיני נוהג לשתף פעולה עם משרדים שונים בתחומים של דיני עבודה, חוזים ונדל"ן.


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 09/07/2020

    אילן פשוט נלחם בשבילי באופן ראוי להערצה והערכה! היה לי קשה כנכה צה"ל מול הוועדות הרפואיות של משרד הביטחון ואילן לא ויתר. לא לי ולא לרופאים בוועדה, והעלה לי את אחוזי הנכות כך שקיבלתי את מה שמגיע לי. בזכותו כיום אני מקבל את העזרה הדרושה ורק רוצה לומר כל הזמן תודה!
     

  • 15/05/2020

    ייצג אותי בתביעת רשלנות רפואית מול קופת החולים. יש לו ידע רב בתחום. היה נחוש ולא ויתר להם לאורך כל הדרך.
     

  • 18/02/2020

    אנושי ומקצועי, בדק את המסמכים בצורה יסודית וגילה נתון שבזכותו התביעה גדלה הרבה מעבר למצופה.
     

  • 09/04/2016

    אחד מעורכי הדין הטובים והכנים שפגשתי. ייצג אותי במימוש זכויות רפואיות מול המדינה. פשוט ידע להעריך נכון את סיכויי התביעה מבחינה הרפואית כבר מהמפגש הראשון והשיג לי את הפיצויים המקסימליים שהגיעו לי מבלי שהוצאתי כספים מיותרים על חוות דעת רפואיות. בהחלט ממליץ עליו
     

  • 14/02/2016

    עורך דין אמין, מקצועי והגון. נתן לי ייעוץ משפטי על הצד הטוב ביותר.
     

  • 09/02/2016

    עורך דין מקצועי ומנוסה. יש לו ידע רחב בתחום של נזקי גוף. עזר לי בייעוץ משפטי באופן אדיב, סבלני ומקצועי. אני ממליצה עליו בחום!
     

  • 05/02/2016

    נתן לי ייעוץ משפטי עורך דין הוגן מקצועי אמין וישר הסביר לי שאני יכול להסתדר לבד ואכן כך היה חסך לי אלפי שקלים מתביעה שהייתי מגיש.
     

  • 04/02/2016

    עזר לי בתביעה בפציעת ספורט וליווה אותי במקצועיות עד לקבלת הכספים, אין ספק שיש לו ידע רב ברפואה מה שהגדיל לי את הפיצוי. ממליצה בחום
     

  • 01/02/2016

    מקצוען וענייני, יורד לפרטים הכי קטנים ומתייחס ברצינות בסבלנות וברגישות לכל מידע בתיק
     

מאמרים מאת עו"ד אילן בנימיני
עו"ד אילן בנימיני
פניה ישירה אל עו"ד אילן בנימיני

למעלה