לאחר ניהול משפט הוכחות, נתן ביהמ"ש למשפחה בקריות פס"ד, ולפיו נעתר לתביעת האישה שהוגשה על ידי עו"ד מירב כהן, והורה להגדיל את מזונות הבת הקטינה (תמ"ש 53971-10-15 , פס"ד מיום 27.10.16).

תביעה להגדלת מזונות הינה בד"כ תביעה לא פשוטה, שכן על התובע/ת להוכיח שהתרחש שינוי נסיבות מהותי מאז פסה"ד הראשון שקבע את מזונות הקטין, ולהוכיח כי אותו שינוי מהותי היה בלתי צפוי- עת ניתן פסה"ד הראשון.

בתיק שבנדון, נתבעה הגדלת מזונות ברכיבים ספציפיים של מדור וחינוך במובן הרחב.

לעניין המדור, הוכח על ידי עו"ד מירב כהן, כי השתתפות האב במדור הקטינה- כפי שנקבעה בפסה"ד הראשון, איננה תואמת את נסיבות החיים האמיתיות, כאשר היתה עלייה משמעותית בדמי השכירות (כ- 40%) שלא ניתן היה לחזותה במועד מתן פסה"ד הראשון, ובצירוף לעליית שכרו של האב.

על כן, נעתר ביהמ"ש לתביעה שהוגשה על ידי עו"ד מירב כהן, והגדיל את עלות השתתפות האב במדור הקטינה.

לעניין הוצאות החינוך, הוכח על ידי עו"ד מירב כהן, כי יציאת האישה לעבודה (נסיבה צפויה לכשעצמה) יצרה מעגל חיובים חדש נוסף, בדמות צהרון וקייטנה אשר מהווים את "זרועה הארוכה של האישה העובדת" ולאור שלא ניתן להשאיר הקטינה ללא השגחה בסיום ביה"ס. כמו כן, לאור עליית שכר האב, ועל אף התחייבויותיו הנוספות (לתא משפחתי החדש שהקים); הרי שבאיזון הכולל מן הראוי לחייב האב במחציות הוצאות החינוך של הקטינה- במובן הרחב.

אי לכך, נעתר ביהמ"ש לתביעה שהוגשה על ידי עו"ד מירב כהן, ופסק כי האב ישתתף מחצה-מחצה אף בהוצאות החינוך של הקטינה, בדמות: צהרון, קייטנה, חוגים, שיעורי עזר וכיו"ב.