משרדנו זיכה נאשם בניסיון לאינוס ,מעשי סדום ומעשים מגונים . בית המשפט זיכה אותו לאחר שהתגלו מספר ליקויים בחקירתו, וסתירות בעדות הילדה.

 

 

 

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה בהרכב של שלושה שופטים זיכה נאשם שהואשם כי במשך שנתיים ביצע מעשי סדום, ניסיון לאינוס ומעשים מגונים בילדה בת 9. הנאשם זוכה לאחר שבחקירתו התגלו מספר ליקויים, ולאחר שעדותה של הילדה נקבעה כלא מהימנה.

 

 

בית משפט מחוזי קבע ישנו קושי בקביעת המהימנות של הילדה. קו ההגנה של משרדנו היה כי בעדות הקטינה התגלו מספר סתירות מהותיות.

 

הילדה לא העידה בבית המשפט, אולם השופטים, שצפו בקלטת חקירתה, כתבו כי "על אף שדיברה על אירועים טראומתיים ביותר, מסרה עדותה בנינוחות, באדישות, ללא כל התרגשות, ממש כאילו היא מדברת על מזג האוויר".

 

 

עוד נכתב בהכרעת הדין, כי עדויותיהם של שני שוטרים , שהעידו כי הנאשם הודה בפניהם  כי הקטינה ביצעה בו מין אוראלי, "מעוררות קשיים ותמיהות". זאת, מכיוון שהשניים לא רשמו מזכר על ההודאה ולא דיווחו על כך לחוקרת המשטרה .

 

כמו כן, השופטים הביעו תמיהה כיצד הוא הודה בפני השניים מיד אחרי שהכחיש את כל החשדות נגדו בחקירה. בנוסף, השופטים קבעו כי היו מחדלים בחקירה, כאשר הנאשם נחקר בעברית, למרות שאינו דובר את השפה.


 


עודכן ב: 25/07/2013