אנשים רבים חושבים שעבירות מין שמורות רק לפדופילים או עברייני מין מורשעים, אולם במציאות עבירות מין רבות נעשות על ידי קטין בקטין אחר. משחק, לחץ חברתי, חוסר הבנה של מהות העבירה או פריצת גבולות מוסריים. כך או כך, העלייה החדה במספר עבירות המין שבוצעו על על ידי קטינים, מחייבת לשים שעון מעורר ולהתעורר… לפני שהילד שלכם ימצא עצמו בחקירה במשטרה.

 

 

בני נוער חשופים כיום למסרים מיניים רבים. הם רואים את זה בתוכניות בטלוויזיה, באינטרנט. מספיק רק להאזין לכמה מהשירים היותר פופולאריים היום בשביל להבין מה נכנס לראש שלהם ובאיזו תדירות.

 

תוסיפו לזה את הלחץ החברתי והעובדה שמה שעשו פעם בגיל עשרים, היום כבר עושים בגיל חמש עשרה ותבינו את הלך הרוח בקרב הקטינים שלנו. אם בשיר אומרים, תראה לה שאתה גבר, תהפוך אותה, תביא לה. למה שמה שעובד לראפר, לא יעבוד גם לי.

 

 

לא פעם בני נוער רבים, פשוט לא מבינים את ההשלכות של המעשים שלהם. זה נראה להם כמו קטע מסרט, כמו שורה משיר והתוצאה, עלייה חדה במספר עבירות מין על ידי קטינים.

 

 

נכון, הקטין שלנו עדיין לא יכול להצביע ואולי אפילו עוד אין לו רישיון. אבל שזה נוגע לעבירות מין או עבירות פליליות בכלל, הוא חייב לתת את הדין .


גיל האחריות הפלילית עומד במדינת ישראל על 12 שנים. צעיר לכל הדעות, בלתי נתפס בכלל כשמדברים על עבירות מין.

 

הטעות הכי גדולה שאתם יכולים לעשות עם הקטין שלכם זה לקבור את הראש בחול, לחשוב זה משחק בין ילדים, זה יעבור כמו שצץ. עבירות מין לא נעלמות. הן כאן וגם אם תסתירו את העיניים, יש מאחוריהם קורבן, בדרך כלל צעיר כמו הקטין שלכם, שצריך להתמודד עם התוצאה.

  

הילד שלי חשוד בביצוע עבירת מין, מה לעשות

 

לא להתמוטט, לא להאשים ובטח ובטח שלא לנטוש. הורים רבים מתקשים להתמודד עם העובדה שהפרח שלהם מסוגל לבצע עבירת מין, אבל קטינים רבים אינם מבינים את היקף העבירה ואת הנזק שהם עושים לעצמם. נו מה, זה רק בצחוק, זה רק משחק.

 

זה משפט שאנו שומעים הרבה כאשר קטינים מעצרים בחשד לעבירות מין.


כך היה במקרה של ש שחשב שזה ממש לא ביג דיל להכריח ילדה מהשכבה לקיים עימו יחסי מין. הוא שמע שהיא עשתה את זה כבר איזה בן אחר, אז למה לא איתו.


או הצעירים שיצאו לבלות בערב שישי, שתו קצת ונטפלו לנערה צעירה במועדון. כן, הנוער שלנו חושב שהוא כל יכול. שגבולות המוסר והחוק לא תמיד חלים עליו.

 

 

הבעיה מתחילה כשקטין מצליח לשכנע את הוריו שהכול בסדר. שזה משחק, שזה סתם, שהוא לא אשם. והם, שכול כך רוצים שזה יעלם, פשוט זורמים איתו.


אם הקטין שלכם נחשד או נעצר בחשד לעבירה מינית. השיגו לו עורך דין פלילי כבר מהרגע הראשון, על מנת לוודא שזכויותיו אינן נפגעות בחקירה והוא אינו עושה לעצמו נזק בלתי הפיך, כי הוא אינו מבין את חומרת המצב.

  

למרות העבירה הפלילית המיוחסת לו. הקטין שלהם הוא בהרבה מובנים עוד ילד. חמום מוח, נמהר, קצת נאיבי אולי כועס. הוא יותר מכולם, צריך עורך דין פלילי טוב לצידו.
 


עודכן ב: 22/08/2010