רוב הזוגות ככולם מתחילים את נישואיהם מתוך אמונה שיישארו יחד, נאמנים זה לזו, עד סוף ימי חייהם.


אולם, יש המגלים שהשנים והשגרה גובים מחירם והזוגיות שהחלה בקול תרועה מתערערת. מי שאינם מצליחים לשקם את מערכת היחסים בוחרים עלפי רוב לסיים אותה בדרך של גירושין. לא פעם מי שמחליטים "לפרק את החבילה" עושים זאת על רקע של בגידה כאשר אחד הצדדים מגלה כי בני הזוג מחזיקים או החזיקו מאהב או מאהבת.


לאחרונה נפרץ אתר ההיכרויות לנשואים ונשואות האקסקלוסיבי הגדול בעולם, אתר אשלי מדיסון, שבו מעל שלושים ושבעה מיליון משתמשים, ביניהם מעל 150,000 ישראלים, אגב.


הפריצה חשפה את פרטיהם האישיים של משתמשים רבים, ביניהם מוכרים ומפורסמים, ששברו לבני זוגם את הלב. מכאן אולי נוכל להסיק שהבחירה לנהל מערכת יחסים "מהצד" בתקווה שלא תתגלה היא במקרים רבים שגויה ועלולה להוביל לא רק ללב שבור אצל בן הזוג, אלא גם לפגיעה כלכלית הרת גורל ממש ולתהליך גירושין כואב, מלא קונפליקטים, טראומטי וארוך שעלול לפגוע גם בילדינו. במאמר זה: הכול על בגידה והשלכותיה על הליך הגירושין.


סופו של סוד להתגלות


לפעמים מובילים אותנו החיים למצב שבו אנחנו אנוסים להחזיק סודות מבני הזוג. עם זאת, אם יש בכוונתכם להמשיך לבלות את חייכם עם בן הזוג ואתם לא מתכוונים ליזום הליך גירושין בקרוב, הביאו בחשבון שכל יום מן הימים שתבלו ביחד הוא יום שבו סודכם עשוי להתגלות.

חשוב לשקול, כחלופה להחזקת הסוד "בכספת" לנצח, הליך של גילוי הסוד והתמודדות עם ההשלכות. כך אתם בוחרים שוב במערכת יחסים של כנות, אמון ויושר ואולי תתפלאו לגלות שלאחר זעזוע ראשוני תהיה נכונות מצד בן הזוג להתמודד עם המשבר מתוך כוונה לתת לזוגיות שלכם הזדמנות נוספת.


ליווי מקצועי בתהליך גילוי שכזה מעניק לו את הסיכוי הטוב ביותר להצליח. אנחנו מזמינים אתכם להליך גישור: פגישה או פגישות שבמהלכן נגלה את הסוד שנחשף ונלבן את הנושאים שעולים מייד לאחר הגילוי, כל זאת בסביבה בטוחה ותומכת ובאופן מכבד ונינוח, כאשר השאלה שעל הפרק היא האם לאחר שנודע דבר הבגידה אנו יכולים להתגבר על מה שקרה ובשלב מסוים לסלוח. לא פעם הליך גישור בין הצדדים מוביל את הזוג למסקנה ששווה לנסות ולהישאר ביחד תוך נקיטת פעולות משקמות ובונות אמון.


גירושין על רקע של בגידה


בגידה היא סיבה נפוצה לתחילת הליך גירושין. במקרים שכאלה חשוב מאוד להיוועץ מוקדם ככל האפשר עם עורך דין לענייני גירושין אשר יידע לאיזו מן הערכאות, הדתית או האזרחית, כדאי לכם לפנות.


כך למשל אישה המוכיחה בבית הדין הרבני שבעלה בגד בה זכאית לקבל את סכום כתובתה, וכל זאת כעניין נפרד מיתר הדברים שיש להסדיר כגון חלוקת רכוש משותף, משמורת ילדים, הסדרי ראייה, מזונות ילדים וכדומה.


עורך דין שיידע לשמור על האינטרסים שלכם מבלי ללבות את האש


עורכי דין עלולים לפעול באופן המרחיק בין הצדדים ומגביר את הקונפליקט ואת סערת הרגשות האופיינית להליך גירושין בכלל ולכזה המתנהל על רקע של בגידה בפרט. גישה כזו עלולה לגרום נזק לשני הצדדים גם יחד, ואולי חשוב עוד יותר, גם לילדיהם.


חשוב לזכור שאם יש לכם ילדים משותפים, מערכת היחסים ביניכם לא תסתיים לאחר הגירושין. הבגידה עלולה להותיר אחריה משקעים רבים, שיהיה קשה להתגבר עליהם גם בחלוף זמן רב.


לפיכך מומלץ לבחור עורך דין אשר יש ביכולתו להשיג הסדר פשרה שיאפשר לשניכם להניח מאחור את "חוויית" הבגידה ולהתגרש בכבוד, כל זאת כדי להתחיל ברגל ימין את הפרק החדש בחייכם.


משרד עורכי דין "בנימיני-דבש" מתמחה בדיני משפחה בכלל ובטיפול בהליכי גירושין בפרט. אנו מציעים לא רק ייצוג משפטי איכותי ומסור למי שבוחרים להתגרש אלא גם תמיכה משפטית וניהול הליך גישור לקראת גירושין בהסכמה. פנו אלינו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עוד היום.