
אני ובת זוגתי נחתנו באיסנטבול בתור קונקשן מלונדון לתל אביב עברנו צק אין ובדיקת דרכונים והיה לנו שעה להגיע לטיסה אך כיוון שאינה הרגישה טוב נאלצנו ללכת לבקש עזרה והגענו באיחור לשער הגענו 20 דק לפני שהמטוס ממריא והיה סגור וביקשנו עזרה ואף אחד לא עזר לנו וסבבו אותנו בשדה הלוך חזור במשך שעה וחצי עד שלבסוף נאלצנו לקנות כרטיסים לטיסה הבאה במחיר מלא האם יש עילה לפיצוי או החזר כספי?
אני סבור שיש קשה עד בלתי אפשר לחייב את חברה התעופה לפצות אתכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי נועם, במקרה המתואר אין זכאות לפיצוי, חברת התעופה מחויבת לספק שירותי סיוע בלבד כגון מזון ושתייה ושירותי תקשורת בלבד. עיכוב של 5-8 שעות מזכה בשירותי סיוע וגם באפשרות לקבל כרטיס טיסה חלופי או את ה...
המשך תשובה