
מוזמנת לנו טיסה בחברת פגסוס מפריז לישראל לתאריך 21.7 דרך איסטנבול עם המתנה של 3 שע' באיסטנבול. קיבלנו הודעה שהטיסה מאיסטנבול נדחית ליום המחרת- איחור של 18 שע' מהטיסה המקורית. האם אנו אמורים לקבל פיצוי כלשהוא מחברת התעופה? האם חברת התעופה אמורה לדאוג לנו לסידור לינה והעברות ? מזון? תקשורת וכו'. תודה רבה.
במידה וביטול הטיסה נעשה בשל המצב הביטחוני אני סבור שלא קיימת זכאות לפיצוי כספי. יחד עם זאת, חברת התעופה חייבת לספק לנוסע שירותי סיוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה