
אנו 4 משפחות 17 נפשות, הזמנו נופש באלניה טורקיה דרך סוכנות מקומית בחדרה. השטיח המעופף הנו הספק וסוכנות כלנית הספק בטורקיה. בהגיענו למלון התברר שההזמנה הנה על 16 אנשים בלבד, דבר שני ילד במלון נחשב מגיל 3-13 ובארץ אמרו לנו מגיל 12 משלם כמבוגר! בהזמנה שהמלון קיבל הילדים שלנו רשומים כתינוקות ואין לנו אף תינוק בהרכבי המשפחות, ובהתאם לזאת קיבלנו חדרים קטנים והילדים ישנו על מזרנים ויש לנו צילומים. הסיפור עוד מורכב ומתועד, אני חושב שישנה הפרה בוטה של הנופש יש לנו אסמכתאות ותמונות ואפילו את העתקי ההזמנות השגויות שהמלון קיבל מהחברות השונות. אפשר לתבוע?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, הזכאות לפיצוי מתקיימת כאשר הטיסה בוטלה לחלוטין או שהמריאה באיחור העולה על 8 שעות. ישנם מקרים נוספים המזכים בפיצוי כגון הקדמת טיסה מעל 8 שעות, סירב להעלות נוסע לטיסה בשל רישום יתר, פספוס טיסת המשך...
המשך תשובה