
טסתי בחברת פגסוס התורכית.המזוודה לא הגיעה בטיסה. חברת לאופר הנציגה של פגסוס בארץ מלאה טופס אובדן והבטיחו שישלחו את המזדה לביתי כשתגיעה לארץ.למחרת הכן שלחו את המזודה לביתי אבל לצערי היא הגיע נזוקה.(שבר במזודה ללא חוסר בתכולה).שלחתי לחברת לאופר צילומים ומסמכים ופתחו לי דוח נזק ומסרו לי את מספרו.להמשך טיפול הפנו אותי לחברת פגסוס .אין אפשרות להתלונן בחברת פגסוס על הנזק שנגרם לי.אנא הצעתכם להמשך טיפול. בברכה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה