
רכשתי כרטיס באינטרנט דרך אתר השוואות זר. בחרתי תאריכים מסויימים וקיבלתי הצעות. בחרתי בהצעה הזולה דרך סוכן יווני petas.gr והמשכתי את הליך ההזמנה עד האישור. כשקיבלתי האישור שמתי לב שתאריך חזרה אינו זה שנבחר ומיד ניסיתי לבטל את ההזמנה אלא שאתר הסוכן לא איפשר זאת. בצר לי פניתי לחברת התעופה האוקראינית לשירות הלקוחות אלא שהם הודיעו לי שאין הם יכולים לבטל אלא רק לתקן את התאריך בעלות של 217$. במשך הימים עמדתי בקשר עם הסוכן וחברת התעופה אבל בסופו של דבר חברת התעופה מאפשרת ביטול הכרטיס אבל מסרבת להחזיר את עלות הכרטיס או חלק ממנו. ברור שאינני יכול להשתמש בכרטיס עצמו ולכן לא קיבלתי אותו. האם יש אפשרות לתבוע בתביעות קטנות את חברת התעופה ו/או את הסוכן הזר בהסתמך על חוק הצרכנות בארץ לעסקאות מכר באינטרנט מכיוון שהכרטיס עצמו הינו תקול והמוצר לא יגיע אלי?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה (ולא ע"י הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה