
שלום, בפסח האחרון הטיסה מברלין איחרה בצורה כזאת שהמטוס נחת כבר בחג. צפינו לכך לכן לא עלינו לטיסה. צוות אלעל סניף ברלין ניסה למצוא פתרון אך לבסוף הציע לנו טיסה אחרי שלושה ימים (חג ושבת) בחינם. גם ניסו למצוא לנו בית מלון ולארגן אוכל כשר לפסח אך ללא הצלחה. בסוף נשארנו אצל החברים. היינו שני מבוגרים ושלושה ילדים. יצא לנו איחור של שלושה ימים. אלעל מתנערים מאחריות ולא מוכנים לשלים כלום. לפי מה שהבנתי יש פיצוי עבור מקרים שנוסעים לא עולים לטיסה בסיבה דתית. האם ניתן לעשות משהו. תודה, זאב
סעיף 6(ה)(3) לחוק שירותי תעופה קובע כי חברת התעופה תהא פטורה מתשלום פיצוי אם "הטיסה בוטלה כדי להימנע מחילול שבת או חג"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה