על מי נופלת האחריות לבדוק עיכובים של טיסות, האם על סוכנות הנסיעות יש חובה לבדוק כשאר הלקוח מתקשר לברר דרכם או שמא זאת האחריות של הלקוח בלבד. לא הגענו לשדה בזמן וחשבנו שפספסנו את הטיסה, התקשרנו לסוכנות ואלה מכרו לנו כרטיסים חדשים ובדיעבד, התברר לנו כי היה עיכוב של מספר שעות לטיסה שחשבנו שפספסנו ואת המידע הזה לא אמרו לנו בסוכנות הנסיעות אלא אמרו כי פספסנו את הטיסה לפי הנתונים המופיעים להם במערכת. האם יש כאן הטעייה מצד סוכנות הנסיעות או שטענתם כי לא ראו את העיכוב ואין באחריותם לבדוק את האמור נכונה?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
רק אם סוכנות הנסיעות קיבלה הודעה מחברת התעופה על הקדמת הטיסה, ולמרות זאת היא נמנעה למסור לכם הודעה זו, רק אז עשוי להיות לה אחריות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ולכן לא חלה עליה חובה לבדוק וליידע גם אם התקשרנו אליהם על מנת לברר זאת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה