
מה קורה במידה ושלחתי מכתב לחברת תעופה (ישראלית) מאחר והיה לי עיכוב של מעל 8 שעות בטיסה והם לא השיבו לי? האם לפנות אליהם שוב או שכדאי לפנות לביה"מ? בנוסף שאלה חשובה, כיצב אני יכולה לראות לפי מספר הטיסה מה שעת הנחינת בפועל בנתבג? באתר של רשות שדות התעופה כבר אין את הטיסה הזו בחיפוש..
שלום רב. ככל וחברת התעופה לא עונה בתוך 45 יום, ניתן לנקוט נגדה בהליך משפטי. יחד עם זאת שימו נא לב כי הזכאות (לכאורה) לקבלת הפיצוי הנה בעיכוב של 8 שעות ב - המראה - ולא בנחיתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה