
שלום רב. היינו אמורים לחזור בטיסה ישירה מקושיצה שבסלובקיה ביום ראשון האחרון 17/12/17 עם חברת Wizz Air. הטיסה בוטלה בעקבות השביתה שהייתה למשך 4 שעות. חברת התעופה לא הציעה לנו כל חלופה. גם כשפנינו אליה טלפונית הם הציעו הצעות לחצי דרך או למספר ימים מאוחר יותר וכד'. ראוי לציין שהשביתה הייתה שביתה פתע ללא התראה של שבועיים מראש (לא שביתה מוגנת). נאלצנו לאחר יממה בטיסת קונקשן דרך טורקיה (במשך 14 שעות) עם ילדים קטנים וכו'. שילמנו כמה אלפי שקלים עבור הכרטיסים (7 נפשות). חברת התעופה מוכנה רק להחזיר את עלות כרטיסי הטיסה המקוריים. האם יש מקום לתביעת פיצויים? א"כ ממי? (חברת התעופה, נתב"ג או ההסתדרות.) תודה מראש.
שלום רב. לעניות דעתי יש מקום לדרוש מחברת התעופה החזר עבור רכישת הכרטיסים לטיסה החלופיתץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה