
שלום, הזמנו זוג כרטיסים לטיסת של ריינאייר מעובדה לברמן (גרמניה) וחזרה. לאחר ההזמנה ריינאייר ביטלו לחלוטין את הקו, כך שתאריך אחר לא היה זמין. הם נתנו לנו אופציה או של טיסה חלופית שלהם או החזר כספי, ללא פיצוי נוסף. טיסה חלופית שלהם לא הייתה רלוונטית מכיוון שהיינו צריכים להגיע לקרובי משפחה בצפון גרמניה. בנתיים, מחירי הטיסות בחברה היחידה האחרת שמגיעה מישראל לצפון גרמניה עלו פלאים.. הודיעו על ביטול הטיסה כחודשיים לפני הטיסה, האם מגיע איזשהו פיצוי על כך?
שלום רב ותודה על פנייתך. מאחר וההודעה על ביטול הטיסה נמסרה לכם מעל שבועיים ממועד הטיסה, נראה שלא תהיו זכאים לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה