
טסנו עם חברת תעופה לטורקיה. המזוודה לא הגיעה. נאלצנו לחזור קודם, בגלל זה שילמנו על כרטיס חדש פי 3 מהמחיר האם אנחנו זכאים להחזר או פיצויים?

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה או עיכובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה