
טסנו עם כל המשפחה (12 אנשים) בהזמנה אחת שבוצעה על ידי לסופ״ש ארוך בקפריסין. הקדימו לנו את הטיסה חזור ביותר מ 5 שעות אך פחות מ 8 שעות בהתראה של 24 שעות. האם אני זכאי לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה (מלון+טיסה) ? מה עושים אם החברה לא עונה למיילים? תודה, ליאור

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, בוודאי שיש לכם מה לעשות ובוודאי שחברת התעופה אחראית עליכם גם בהקשר ההוצאות שציינת. חסרים לי פקטים נוספים על מנת להשיב לך באופן בקצועי יותר. את מוזמנת לפנות אליי טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי ב...
המשך תשובה