
בתאריך 26.9.2012 הגעתי בטיסת אולימפיק מספר 4772 מהרקליון לישראל. לאחר שקיבלתי את המזוודות גיליתי כי שתיים מהן ניזוקו. רציתי לדווח על הנזק שנגרם ואחד האנשים האחראיים שהיה ליד מסוע המזוודות אמר כי ניתן לעשות זאת מתוך הטרמינל עצמו. בתוך הטרמינל לא מצאתי שום עמדה של אולימפיק על-כן פניתי למודיעין. במודיעין נאמר לי כי חברת "לאופר" אחראית על שירות זה וכי אין שום עמדה בה ניתן לדווח על האירוע. נדרשתי ללכת לצד שני של הטרמינל לעמדת טלפון ממנה ניתן להתקשר לשירותי "לאופר". עמדת הטלפון נמצאת ליד הדלפק בו אמורים להינתן שירותים לנוסעים להם בעיות עם המזוודות, העמדה הייתה סגורה ואף יותר מכך, ניתן לראות בבירור כי היא אינה מאוישת כלל והיא הפכה למחסן. שאלתי את אנשי הביטחון שנמצאים בסמוך לעמדה זו, ונאמר לי כי עמדה זו סגורה לחלוטין. התקשרתי למספר שניתן לי, ובמשך יותר מחצי שעה המתנתי על הקו ללא הועיל. לבסוף, דיווחתי על האירוע במחשב שנמצא בעמדה זו. שאלתי שוב שמודיעין, נאמר לי שכדאי ניתן להתקשר לשירותי "לאופר" לא רק מתוך הטרמינל. קיבלתי את הצעתם. מאוחר יותר מתוך אתר האינטרנט של חברת "לאופר" פתחתי כרטיס נוסף בדבר הנזק. לא קיבלתי כל מענה על כל אחד מהכרטיסים. ב 27.9.2012 החלטתי להתקשר ישירות לשירותי "לאופר". נאמר לי כי הם אינם יודעים האם לטפל בבעיה והפנו אותי ישירות לחברת "אולימפיק". המספר שניתן לי היה שגוי והפניתי למספר אחר משם הופניתי לפרנסיס במספר נוסף. הנזק שנגרם למזוודות הוא: מזוודה ראשונה: חלק גדול מתחתית המזוודה שהוא בסיס המזוודה נקרע. בשל-כך קשה מאוד להסיע את המזוודה ולא ניתן להעמיד אותה. מזוודה שנייה: המזוודה הייתה חדשה לחלוטין ורגלית אחת שלה נשברה. החוויה הלא נעימה שעברתי מכעיסה ביותר. במשך יותר משעה נאלצתי להתעכב בשדה התעופה עם שני תינוקות, לאחר טיסת לילה, ללא הועיל. כמוני, פגשתי זוג נוסף אשר עברו מסע תלאות דומה. פניתי לכל החברות Tal-Aviation, Laufer, Olympic כולן באופן עקבי זורקות אותי מאחת לשניה. אני שוקל לתבוע את חברת אולימפיק וחברת "לאופר" השירות שניתן לי ועל עוגמת הנפש.
ערב טוב,
ככל ויש לך ביטוח כבודה נסי לברר את זכויותיך במסגרת הפוליסה.
חבל שהחברה אינה משכילה לקבל אחריות וליתן שירות כנדרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה