שלום הזמנתי טיול מאורגן לצכיה ווינה דרך חב' פגסוס נשלחו כרטיסים אלקט' במייל ואח"כ שונתה שעת הטיסה אך אף אדם לא טרח להודיע לי על שינוי שעת הטיסה לחו"ל (מזל שראיתי במייל כי השעה שונתה ) אך לעצם העניין במועד החזרה של סיום הטיול המאורגן שהגענו לשדה התעופה בחו"ל כל חברי הקבוצה 28 איש לא היו רשומים כלל בטיסה כפי שהופיע בכרטיסים.(הקבוצה הייתה רשומה בטיסה שיצאה כבר לארץ במועד מוקדם יותר) לאחר לחץ על חב' הטיסה ניתפנו 21 מקומות במטוס ושבעה אנשים נאלצו להישאר בחו"ל ליום נוסף עד לטיסה הבא לארץ בשעה 23.50 האם יש מקום להגשת תלונה ותביעה משפטית נגד חברת התירות פגסוס כי על פניו זה לא מצב של עובר בוקינק אלה בג של החב' נא תשובתכם בברכה משה 0522833448 נ.ב. החברה דאגה שהמדריך ישאר עימנו בחו"ל ליום נוסף וכן קיבלנו מלון ללינת לילה +ארוחות בוקר וצהרים אני ואשתי נותרנו בחו"ל (הפסד של יום עבודה ומס פגישות שבוטלו כתוצאה מכך תודה
שלום משה,
על פניו נראה ש"הרווחת " יום על חשבון החברה.
נראה שיש מקום לתביעה נגד החברה, יש צורך לקרוא את ההסכם מול החברה. הייתי ממליץ לך לפנות לעו"ד , שלאחר שיבדוק את העובדות ואת החוזה יכתוב כתב תביעה לבית משפט לתביעותקטנות.
בהצלחה,
שחר שוורץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה