שלום רב, לשני הורי ז"ל היו אזרחות בריטית. הם חיו ועבדו בצעירותם באנגליה. אני נולדתי בדרום אפריקה. האם יש לי זכות גם לאזרחות ואם כן, האם ילדי יוכלו גם לקבל ? אשמח לתשובה, תודה טרייסי
היי, כן, את יכולה להוציא.
לא הילדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפרת שלום, מנתוני שאלתך נראה כי יש בסיס לקבל אזרחות. יחד עם זאת ישנן דרישות נוספות העלולות להקשות ואף לשלול זכאות כלשהי לאזרחות. נא צרי קשר עם המשרד כדי לקבל ייעוץ ולדעת האם את זכאית. בברכה, ...
המשך תשובה