שלום רב, לשני הורי ז"ל היו אזרחות בריטית. הם חיו ועבדו בצעירותם באנגליה. אני נולדתי בדרום אפריקה. האם יש לי זכות גם לאזרחות ואם כן, האם ילדי יוכלו גם לקבל ? אשמח לתשובה, תודה טרייסי
היי, כן, את יכולה להוציא.
לא הילדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אדוה, הכלל הוא שיש להחזיק דרכון התקף לפחות 6 חודשים קדימה. כאשר תגיעי לשדה התעופה בארץ יתכן שתצטרכי לחדש את הדרכון שם (עלות מאוד יקרה) אחרת לא יתנו לך לצאת מהארץ. מומלץ לחדש דרכון לפני הטיסה. ...
המשך תשובה