שבת שלום, עוד מספר ימיים אני פותח מיזם חדשני עם הבוס שלי (שהוא בעל החברה, אני שכיר בחברה) , הרעיון שלי והבוס מביא רק את השם שלו . שאלה... האם מספיק שאחתים אותו על טופס: א...שלי יש מעל 50 אחוז מהחברה? ב...שהוא מאפשר לי לעבוד על המיזם ללא קשר לעבודה בחברה שלו? בתודה
אתה חייב לעשות עם הבוס חוזה לכל דבר וענין. יש לכתוב את כל פרטי ההתקשרות ביניכם, ולהעלות את כל הנושאים ביניכם על הכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה שלום, חסרים פרטים , על איזה מהנדס מדובר ומדוע זה קשור לעיריה . את מוזמנת לפנות למשרדי להמשך יעוץ בטלפון ...
המשך תשובה