לפני מספר ימים קיבלתי הודעה ממנהל מקרקעי ישראל על כך שאני צריך לפנות קראוון שנמצא בשטח שלי. אני אציין שאני משלם כבר 10 שנים ארנונה על הקראוון. האם אפשר לטעון להתיישנות ולדחות את בקשת ההריסה?
תשלום ארנונה עבור נכס אינו מקנה זכות לבצע שימוש חורג.
עברות שימוש חורג הינן עברות המתחדשות יום יום , שעה שעה ומכאן שאין התיישנות על עברה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דן שלום, לא ניתן לתת מענה במסגרת הפורום לגבי הסכם ספציפי שלא נבחן על ידי. ההסכמים הללו אינם זהים לכלל הקיבוצים וכל קיבוץ מציג את הנוסח שהוא מבקש שחבריו יחתמו. לפיכך ומאחר ואתה מבקש לקבל ייעוץ בנוגע...
המשך תשובה