לפני כשנה קיבלתי קנס ברכבת הקלה מכיון שנסעתי עם רב קו של אשתי, למרות שהראתי לפקח את הקבלה על הכרטיסיה שהטענתי בו כמה דקות קודם לכן, האם יש מה לעשות?
זה פורום בדיני תעבורה- אך תחושת הבטן שלי אומרת שהזמן לתשלום הקנס חלף וכך גם הזמן לבקש להישפט כך שלמעשה פיספסת את המועד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום רב, באפשרותך להגיש בקשה לביטול הדו"ח או בקשה להישפט בהתאם לזמנים המפורטים בדו"ח ולצרף את המסמכים הרפואיים התומכים בטענתך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה