לפני כשנה קיבלתי קנס ברכבת הקלה מכיון שנסעתי עם רב קו של אשתי, למרות שהראתי לפקח את הקבלה על הכרטיסיה שהטענתי בו כמה דקות קודם לכן, האם יש מה לעשות?
זה פורום בדיני תעבורה- אך תחושת הבטן שלי אומרת שהזמן לתשלום הקנס חלף וכך גם הזמן לבקש להישפט כך שלמעשה פיספסת את המועד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורטל שלום, היות ואין לחובתך עבר תעבורתי ובהתחשב בטיב העבירה, אני חושב שניתן לסיים את ההליך בעסקת טיעון הכוללת עונש של פסילה על תנאי וקנס. זכותך לשכור עו"ד פרטי העוסק בדיני תעבורה שיופיע עבורך...
המשך תשובה