שלום הורשעתי במשפט תעבורה ונגזרו עליי 3 חודשי שלילה בפועל שלושה על תנאי ו1200 שקל קנס בגזר הדין לא רשום כלום בנוגע לפסילה מנהלית של 60 יום שקיבלתי לאחר התאונהץ האם הפסילה אמורה להתקזז מהונש הסופי? תודה
שלום רב,
עקרונית כן. הפסילה המנהלית ניתנת לקיזוז מהפסילה הסופית, אך זו לא חובה. על בית המשפט לקבוע זאת בהחלטתו. באם הדבר לא נעשה. אין קיזוז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה