האם לבעל רשיון D1 שמותר לו להסיע עד 16 נוסעים מותר להסיע 16 נוסעים באט"ז 19 נוסעים ?
שלום רב, האמת לא הבנתי את השאלה, אם יש לך היתר להסעת 16 נוסעים בלבד, זה ההיתר שלך, בשביל לשנותו עליך לשנות את הרשיון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, נהיגה ללא מלווה בשעות הלילה, להבדיל משעות היום, נתפסת כעבירה חמורה יותר ע"י רשויות אכיפת החוק ועל כן העונש הצפוי הוא בהתאם. מצד שני, העובדה כי מדובר בנסיעת חירום בהחלט תיזקף לזכותך...
המשך תשובה