האם לאדם שלא חידש את רישיונו במשך שנה וחצי מתום תוקפו וממשרד הרישוי נאמר לו כי עליו להיבחן מחדש יש דרך לתקוף הוראה זו?
שלום רב, רישיון שרק פג תוקף במשך שנה וחצי בלבד לא מצריך טסט מחדש. או שיש לכך סיבה אחרת או שמדובר בטעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המשטרה ובתי המשפט רואים בחומרה ביצוע עבירת עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ועל כן העונש יכול לכלול פסילת רישיון הנהיגה בפועל, קנס והטלת נקודות. באפשרותך לשכור שירותי עו"ד הבקיא בתחום דיני הת...
המשך תשובה