קיבלתי דוח מצלמה על נסיעה של 120 קמ"ש במקום 90 קמ"ש בכביש 2בדוח יש טעות בתאריך הרשום הייתי חולה ויש לי תעודת מחלה וכמובן שנעדרתי מהעבודה. האם כדאי לערער? תודה מראש על התשובה
שלום רב, תבדוק טוב בחומרי החקירה אם זה הרישום בדו"ח המונפק ובתיעוד המצלמה. אם כך הדבר תבקש להשפט ותתייעץ עם עורך דין תעבורה יש לך משהו מעניין ביד. כמובן בהנחה שהנתונים שהצגת מסתדרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום, שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה