מ3.7.17 הגיע אלי רק אתמול בדואר בתוספת ריבית פיגורים. דבר ראשון האם אפשר לבטלו בטענת התישנות? אני לא זוכרת אם נהגתי בו אני או בעלי ואיך אפשר? ואם לא מה לגבי הריביות?
שלום רב, ניתן לפנות בבקשה מסודרת למרכז קנסות, תוך בקשה שימסרו לך את אישור המסירה של הדו"ח המקורי. ניתן להגיש בקשה לארכה להשפט יחד עם בקשה להשפט שבין יתר הנימוקים שהדו"ח כלל לא הגיע. את זה עושים לבית משפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה