שלום רב, בטעות מוחלטת חניתי בחניית נכה, בחניון שיבא תהש. לצערי קיבלתי דוח עס 1000 שח. הסיבה שלא שמתי לב היא משום שהחניון היה מאוד מאוד חשוך, היה קשה להבחין בשלט התלוי מהתקרה ולא על עמוד, בנוסף הסימון הלבן שעל הקרקע כבר דהוי ומלוכלך, ולא היה על הרצפה הסימון הכחול הרגיל של חניית נכים. האם יש סיכוי שיבטלו לי את הדוח? יש לציין כי הרקורד שלי נקי וצח, יש לי רישיון כבר כמעט 20 שנה ואולי קיבלתי דוח אחד או שניים בחיי, בוודאי שמעולם לא חניתי בחניית נכים ולא הייתי מעלה זאת על דעתי. תודה רבה סיגל (יכולה לשלוח תמונה של החניון)
שלום רב, את יכולה לשלוח בקשה לביטול או בקשה להמרה באזהרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה