קבלתי דו"ח ממצלמת מהירות ע"ס 750 ש"ח בקשתי להישפט ולאחר שנה קיבלתי פס"ד שנערך בהעדרי מבלי שקבלתי כל זימון או הודעה אחרת. בפסה"ד משאיר השופט לפנים משורת הדין את הדו"ח על כנו ונאמר שם כי התובע סיפק ראיה שהנתבע זומן למשפט. אשמח בתגובתכם תודה
שלום רב, עליך לבחון בתיק בית משפט איזה זימון בדיוק נמסר ותקוף אותו. אם בוצעה מסירה כדין רשאים לשפוט אותך בהעדר. אם הוצג אישור לכאורה בוצעה. כדאי מאוד להוציא את האישור, יש פעמים שמגלים שאכן האישור אינו תקין או שאינו כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירה שלום רב, עליך להיערך למשפט בצורה הטובה ביותר, שכן העבירה של עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף, עלולה לגרור עונש של קנס או פסילה וזאת בנוסף לצבירת נקודות. לכן ככל וקיימות ראיות הקשורות לאירוע, מו...
המשך תשובה