במהלך הנסיעה (בערב) זיהיתי על אי תנועה שני עובדים שתיקנו כפי הנראה רמזור . הם עמדו קרוב לשפה והיה חשש שהם ירדו לכביש ולכן עצרתי . שניה לאחר מכן הרגשתי שרכב מאחור נכנס בי בעוצמה . הרכב כפי הנראה לא שמר מרחק. מי האשם?
אחריות חלה על מי שלא שומר מרחק מהרכב שמלפניו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה