נתפסתי נוהג עם 2 גלגלים מעבר לקו הפרדה מקווקו והשוטר אמר שסטיתי מהנתיב ונתן לי דו"ח של 250 שקלים. האם באפשרותי לבקש להישפט במקום לשלם את הקנס? מה עדיף לעשות?
גיל שלום לך, בהחלט האפשרות להגיש בקשה להשפט הינה האופציה, מוזמן לפנות אליי בנייד המעודכן בתחתית הודעה זו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, העברת תמונה של רכב העומד באופן המנוגד לחוק, עלולה להוביל לזימון בעל הרכב לחקירה במשטרה. במקרה כזה מומלץ להיוועץ בעו"ד בטרם החקירה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה