קבלתי זימון לדיון בבית משפט על מעבר באור אדום. מדוע זה לא קנס\נקודות? האם יש סכנת שלילה? אם כן, לכמה זמן? במה זה תלוי? המון תודה על התשובה ג'ני.
עזר שלום לך, מדובר בעבירה אשר טומנת בחובה את עונש הפסילה אולם תמיד עדיף להיות מיוצג , מוזמן לפנות אליי אישית לנייד המעודכן באתר , משרדי מייצג בעבירות מהסוג הנל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה