קיבלתי דו"ח בדואר בו אני מצולם נוסע בנתיב תחבורה ציבורית. יש לי כבר המון נקודות, גם בתי רשומה כנהגת ברכב הזה, האם אני יכול לטעון כי היא נהגה ברכב בזמן העבירה וכך היא תקבל הורדה של נקודות במקומי? אני חושש שישללו לי את הרישיון.
שאלת אותי ועניתי לך כבר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה