שלום, יש לנו עורכת דין שאמורה לטפל בנכס שלנו בדמי מפתח ולהעביר אותו בטאבו. הנכס הוא מהתקופה העות'מנית ומובן שייקח זמן להעבירו, אך היא מורחת את ההעברה הזאת במשך המון שנים וזאת חרף בקשותינו. כל הזמן מתרצת תירוצים ולא מסיימת עם הטיפול שנים. מה ניתן לעשות עם הדחיינות הזאת שלה כי אנחנו כבולים בידיה ולא מבינים מה המניעים שגורמים לה לא לסיים.
שלום רב,
השאלה אינה מתאימה לפורום זה. במידה ומעוניינים בעיצה אנא פנו בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר
בכרכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה והאחריות לסתימה הנה של בעל הדירה העליונה אזי הוא גם צריך לשלם. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה