ההורים שלי קנו עבורי דירה. הדירה רשומה על שמי , האם הם יכולים באיזושהי טוענה להעביר את הבעלות אליהם חזרה ללא ידיעתי ו/או הסכמתי ? תודה רבה מראש .
עקרונית לא. אא"כ יש הסכמות כתובות בניכם האומרות אחרת וגם אז זה קשה עד בלתי אפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה