לפני שבוע חמי וחמתי העבירו את הדירה שברשותם לבעלי לציין שחמי וחמתי יתגוררו בדירה עד 120 כעת ברצוני לרכוש דירה ונאמר לי שעלי לשלם מס רכישה גם עבור המתנה שנתקבלה ובנוסף אם ברצוני לקנות דירה עלי לשלם כ8% משווי הנכס כי זו נחשבת דירה שניה שבבעלותי אבקש תשובה בהקדם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה