שלום רב, אני נכנסתי לעבוד בהסעות באיזה בית ספר, ועכשיו אני קולט במשכורת שאני מועסק כפרילנסר, כלומר כעצמאי. אני לא עצמאי ומעולם לא טענתי שאני כזה, אני התקבלתי לריאיון שנערך בבית הספר שקישר אותי עם חברת הסעות, שנתנו לי מכונית. עכשיו אני מבין גם שאני לא מקבל זכויות סוציאליות של עובדים. האם אני יכול לתבוע אותם?
לא ברור האם אתה מקבל תלוש שכר או מגיש חשבונית אלו פרטים מהותיים אשר עלולים להכריע את שאלתך כמו גם האם אתה חתום על חוזה העסקה אם לאו. חסרים כאן נתונים ע"מ שאשיב לשאלתך. מומלץ לפנות לייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם מדובר במקום עבודה יחיד, כמה שעות מתבצעת העבודה ביום וכן יתר פרטים. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה