אני עובד כעצמאי בתחום שירותי אינטרנט לחברות גדולות בארץ, ולאחרונה התחלתי לקבל פניות מחברות מחו"ל. אם אעבוד עבורן, זה עדיין יהיה מהמחשב שלי בבית. מה השוני בין עבודה מול לקוח בחו"ל ולקוח בארץ?
השוני הוא גדול ורב, מומלץ שתגבה את עצמך בהסכמים טובים מול הלקוח עם ברירת משפט בארץ ולא בחו"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי ההסכם וכן לקבל פרטים נוספים על העסקה, בטרם מתן מענה לשאלתך. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה