שלום, אני עצמאית שעובדת 3 ימים קבועים בשבוע בחברה מסויימת. יום הבחירות התקיים ביום שאני אמורה לעבוד. האם אני זכאית לתשלום על יום זה? אודה לתשובתכם
חני שלום
חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם עפ"י דין אכן העסקתך היתה במסגרת יחסי נותן שירותים (פרילנס) מזמין. אציין כי גם אם הצדדים הגדירו את העסקה ככזו הרי שבלא מעט מקרים למעשה התקיימו יחסי עובד מעביד רגילים. ככל וי...
המשך תשובה