שלום, אני עצמאית שעובדת 3 ימים קבועים בשבוע בחברה מסויימת. יום הבחירות התקיים ביום שאני אמורה לעבוד. האם אני זכאית לתשלום על יום זה? אודה לתשובתכם
חני שלום
חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ישראל שלום מעביד המשתמש בשירותי עובדי כוח אדם, מחויב לקלוט כל עובד כוח אדם המועסק אצלו לאחר 9 חודשי עבודה. ואף נקבע כי דין המדינה כשהיא המעסיק בפועל, כדין כל מעסיק. הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המ...
המשך תשובה