שלום רב אני עובד בחברת פרסום גדולה מזה כ 13 שנה . בתחילת העסקתי קבלתי תלוש משכורת ולאחר תקופה של כשנה החלטלהעביר אותי לחשבונית . עד היום . שאלתי היא האם מתקיימת כאן האימרה יחסי עובד מעביד . ?
שימי שלום,
על פניו נראה כי בהחלט יש מקום לבחון, באופן מעמיק, את הסוגיה.
שבמידה ואכן מתקיימים יחסי עבודה, הרי שמגיעות לך מכלול זכויות.
על כן, אני מציע שתפנה לעו"ד העוסק בתחום בהקדם האפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אור שלום בכללי טיפול ארומתרפיה נחשב פעילות בתחום הבריאות האלטרנטיבית, לא בכל מקרה הנו דורש רישיון עסק ספציפי, מדבריך לא ברור מספיק דיו, מחד - אם אתה מספק שירותים שנופלים תחת רגולציה רפואית כלשהי, דב...
המשך תשובה