שלום, אני מאמן כושר, אני רוצה לצאת לעצמאות. האם אני יכול לפרסם את עצמי ללא פתיחת תיק במס הכנסה? ורק ברגע שיהיה לי הלקוח הראשון לפתוח את התיק?
אריה,
אתה יכול פרסם את עצמך.
אך אסור לך לגבות שכר מבלי לדווח עליו ההכנסה כדין.
לכן, אני מציע שתפנה לקבל ייעוץ יותר
קונקרטי מרו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם מתן השירותים בטרם מתן מענה לשאלתך. ככל שאכן מסגרת העסקה הינה כפרילנס אין פיצויי הלנת שכר אולם יכול ותהי זכאית לקבל פיצויים בגין הפרת הסכם. את מוזמנת לפנות למשרדי לצו...
המשך תשובה