שלום רב אני עובד בחברת היי טק וחתמתי על חוזה לתקופה של שנתיים. עכשיו לאחר 3 חודשים הם הודיעו לי שהם מפטרים אותי בלי שימוע בלי כלום. כשאמרתי שיש לי הסכם לשנתיים הם אמרו לי שהם יכולים לעשות זאת עפ"י החוק. אני חושב שכמו שהתחייבתי אליהם לשנתיים הם מחויבים אלי. מה אני יכול לעשות? האם לתבוע?
שלום רב
חשוב שאבחן את תנאי ההסכם בטרם אשיב על שאלתך.
אכן הסכם לתקופה קצובה מחייב את שני הצדדים לאותה תקופה אולם יש להבין את מלוא הנסיבות ותנאי ההסכם בטרם מתן מענה לשאלתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפי שלום בטרם מתן מענה לשאלתך, נדרש קודם לבחון את כל תנאי ההסכם שבינך לבין החברה כמוכן מאפייני העבודה אופן ודרך התנהלות העניינים ביניכם , מכאן אפוא הנך מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיק...
המשך תשובה