שלום , אני עובדת כ- 3שנים במקום עבודתי ב15/1/19 אני מסיימת פרויקט ומקבלת מכתב פיטורים כמובן חודש מראש(15/12/18) האם אני מחוייבת לעבוד את החודש הזה או שאני יכולה לקבל תשלום ולא להגיע לעבודה? תודה
שלום רב
חשוב להבין האם הועסקת כפרילנס או כעובדת שכירה כמו כן חשוב לבחון את תנאי ההסכם.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סתיו הי בהמשך לשיחתנו הטלפוני הוצע לבחון האם מדובר בפיטורין כדי והאם קיבלת את מלוא זכויותיך כעובד שכיר בחברה, כמו גם ניתנה תשובה לגבי רכושך בחו"ל. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיק...
המשך תשובה