שלום יש לנו לקוח אשר שולח לנו הודעות מאיימות זמן רב וטוען שיתבע אותנו , למרות שלא עשינו לו כלום. מה אנו יכולים לעשות בנדון? אודה לקבלת תשובה בברכה אביגייל
אביגייל שלום
אם מדובר באיומים ברורים או לשון הרע -- אפשר לשקול שליחת מכתב התראה או פנייה לגורמים מתאימים. איום בתביעה עצמה אינו עבירה, אך אם יש בכך הטרדה או הכפשה -- ייתכן שיש מקום לפעולה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב כדי לבחון זאת יש להבין את מלוא נסיבות המקרה ותנאי העסקה שהיו בפועל. כך לדוגמה מה שעות העבודה שעבדת? האם נתת שירותים אך ורק למעסיק זה? האם כשנזקקת ליום חופש היה עליך להביא עובד אחר מטעמך? אל...
המשך תשובה