שלום רב, אני מתרגמת עבודות אקדמאיות עבור סטודנטים בעבור תשלום. העבודה נעשית במסגרת אתר שמאתר סטודנטים שצריכים את העזרה. אם התעכב לי התשלום אני אמורה לתבוע את הלקוח הספציפי או את החברה שדרכה אני עובדת?
תמי שלום,
השאלה היא מי משלם לך שכר?
הלקוח או החברה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תשובה לאפי שלום רב יש לבחון את מלוא תנאי ההסכם ואת נסיבות המקרה לפני מתן תשובה לשאלותיך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות בטל...
המשך תשובה