שלום רב, אני מתרגמת עבודות אקדמאיות עבור סטודנטים בעבור תשלום. העבודה נעשית במסגרת אתר שמאתר סטודנטים שצריכים את העזרה. אם התעכב לי התשלום אני אמורה לתבוע את הלקוח הספציפי או את החברה שדרכה אני עובדת?
תמי שלום,
השאלה היא מי משלם לך שכר?
הלקוח או החברה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום איווה לצורך מתן מענה לשאלתך, יש לבדוק קודם האם קיים מסמך/ הסכם/ הודעת מייל/ ווצאפ שמעגן את ההסכם בינכם? ככל וקיים הסכם כזה נדרש לבחון מכלול תנאיו והוראותיו בכדי להיווכח עד כמה ובאיזה אופן ומה ה...
המשך תשובה