שלום, רכשתי דירה חדשה בבנין שעבר תמ"א 38. הדירות הישנות שימרו את החניות הרגילות מתחת לבנין ולדירות החדשות ניתנה חניה במכפיל חניה. מה הדין לגבי התשלומים השוטפים על מתקן החניה? האם מתחלק בין כל דיירי הבנין או רק בין בעלי הדירות החונות בו? תודה
יש לבדוק מה נקבע בתקנון הבית המשותף.
ככלל העלויות יחולו על המשתמשים במתקן.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם זה תמ"א מסוג הריסה אז תוכל לקבל פיתרון מחוץ לבניין ולקבל את שווי הדירה החדשה כבר בעת הפינוי. אם זה תמ"א מסוג חיזוק תוכל לצאת לשכירות בתקופת הבניה...
המשך תשובה