אני גרה בקומת קרקע כ-15 שנה ואני רוצה להישאר בקרקע אציין שיש חנויות שנשארות בקרקע ולי רוצים לקחת וכן אין שוויון בין הדיירים האם יש לי זכות להתנגד? אשמח לתשובה כנה תודה.
שלום רב,
כדי שאוכל לענות, יש לציין פרטים נוספים, לרבות סוג הפרויקט (עיבוי, הריסה).
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תלוי את מי שואלים... יש תמיד מחלוקות עם העיריה לגבי נושא היטל השבחה. זה עדיין לא הוכרע ברמה של ביהמ"ש העליון. לגבי מיסי שבח כנראה שכן אבל גם זה לא חף מספקות משום שהמועד שבו ידונו בזה ברשויות המס ...
המשך תשובה